girls48

[G+] Yamamoto Sayaka 2014.02.22 21:28

遅くなりましたが
握手会終わりました(o^^o)

I’m late, but

the handshake event has finished (o^^o)

投稿を気にして下さった方も
沢山居て、気を使わせちゃって
すみませんでしたm(__)m

Also there are people who

worried about the post, fussed over me

I’m sorry m(__)m


気にならなくなる位
今日も楽しかったです!!!!

Don’t worry about that,

today was also fun!!!!

皆さん
ありがとうございました(⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)

Everyone,

thank you very much (⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)