[G+] Yamamoto Sayaka 2014.02.22 21:28
遅くなりましたが
握手会終わりました(o^^o)
I’m late, but
the handshake event has finished (o^^o)
投稿を気にして下さった方も
沢山居て、気を使わせちゃって
すみませんでしたm(__)m
Also there are people who
worried about the post, fussed over me
I’m sorry m(__)m
気にならなくなる位
今日も楽しかったです!!!!
Don’t worry about that,
today was also fun!!!!
皆さん
ありがとうございました(⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)
Everyone,
thank you very much (⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)